Fan van ADO Den Haag
Nieuws

ADO slaat nieuwe weg in met extra investeerders

ADO Den Haag heeft zijn aandeelhoudersgroep uitgebreid met drie nieuwe investeerders. Ben Jenkins, Matt Hong en Jamie Zaninovich sluiten zich aan bij het project van David Blitzer. Hun toetreding is inmiddels goedgekeurd door de licentiecommissie van de KNVB.

Met de komst van de nieuwe aandeelhouders wil ADO zijn financiële basis verder versterken en bouwen aan een stabiele toekomst. Hoewel Blitzer de club de afgelopen jaren financieel heeft ondersteund, blijft ADO te maken houden met economische uitdagingen en dreigt opnieuw een verlieslatend seizoen.

Volgens Blitzer biedt de uitbreiding van de aandeelhoudersgroep meer mogelijkheden om de groei van de club voort te zetten. Daarbij sprak hij zijn vertrouwen uit in Jenkins, met wie hij al twintig jaar samenwerkt.

Jenkins benadrukte dat de ambitie van de nieuwe investeerders duidelijk is: ADO helpen uitgroeien tot een stabiele en competitieve Eredivisieclub.

Voor de Haagse club betekent de investering een belangrijke stap richting een financieel sterkere en sportief ambitieuzere toekomst.